1st posting guna iphone4

Wednesday, February 2, 2011

Selamt pagi semua! pagi ni aku just nak try menaip menggunakan iphone4 yang aku baru beberapa hari guna. Best juga menaip menggunakan iphone4 ni sebab memang smooth walaupun agak kekok mulanya namun dh biasa akhirnya.sebelum ni aku memang tak terfikir langsung untuk menggunakan barangan apple.


Faktor harganya yang agak tinggi bukanlah faktor utama namun minat aku lebih kepada Sony Ericsson yang mempunyai sound & kamera yang superb tapi setelah membuat research dari google aku dapati iphone4 dan kebanyakan produk Apple telah dipilih oleh kebanyakan pengguna dari seluruh dunia.

Selepas itu keterujuaan aku terhadap barang Apple berterusan sehinggalah aku membeli iphone4 ni. Setakat ni sebab aku just nak try type je ni bukan kerana niat nak menunjuk tapi sekadar nak berkongsi.Kesimpulannya bagi aku iphone4 ni sesuai untuk para blogger yang selalu update blog & website. Kalau anda semua ada artikel tentang iphone4 nak letak kat blog aku email je aku. Jom tengok picture iphone4 aku.

0 comments:

  ©

Back to TOP